33 Responses
  1. Buna ziua,
    Salut initiativa dv.
    Ma intereseaza la kit-ul de conversie urmatoarele :
    – daca se poate monta si pe alte autoturisme (ex. Audi A3.) ?
    – cat este costul kit-ului de conversie
    – este omologat R.A.R. ?
    Multumesc
    Cu stima

    1. Buna ziua,
      Sigur ca e poate monta si pe alte autoturisme, si nu numai, intentionam sa montam asa ceva si pe un tractor de agricultura de mare putere.
      Pentru Audi A3 cu siguranta se poate.
      Costurile unui kit de conversie este standard, insa trebuie avute in vedere specificatiile fiecarui autoturism in parte, mai ales daca pana acum nu am montat pe asa ceva, de aici si costuri pe care nu le putem sti in acest moment. Ca si cost initial, care poate fi mai mic sau mai mare, in functie de preferintele dumneavoastra puteti vedea aici un exemplu ==> Kit conversie
      Kitul este omologat RAR, avem autovehicule care deja ruleaza pe strazile Romaniei.
      Preturile difera in functie de autonomia dorita …

  2. Detin motor care se auto alimenteaza ,cuplu mare ,bateriile sunt doar pt pornire

  3. buna ziua!
    sunt interesat de conversia unui Opel Corsa pe electric
    va rog sa imi dati niste costuri

  4. Salut.Se poate monta și pe wv pasat 1.9 tdi din 2003 ,și vreau sa va întreb dacă montați numai motoare electrice sau și hibride.
    Ca și costuri îmi puteți da detalii.Mulțumesc.

    1. Buna ziua,

      Scuze de intarziere insa notificarea mesajului a ajuns in spam.
      Mai multe detalii o sa primiti de pe adresa office@evromania.ro.
      Kiturile noastre se pot monta pe absolut orice vehicul, insa full electrice, nu hibride.

      O zi excelenta,
      EVRomania

  5. Am o curiozitate, ați putea converti un audi a8? M-ar interesa conversia unui astfel de model. Ce autonomie ați putea pune pe o astfel de mașină?

    1. Buna ziua,

      Kiturile noastre se pot monta pe absolut orice vehicul indiferent de model, autonomia este data de baterii, de spatiul disponibil pentru ele, buget, pastrand totusi greutatea standard a masinii.
      Daca doriti mai multe detalii, va rog sa trimiteti un mail pe adresa office@evromania.ro

      O zi excelenta,
      EVRomania

  6. Buna ziua, m-ar interesa conversia unui Suzuki Grand Vitara 2011 4×4 permanent cu pastrarea bineinteles a parametrilor de offroad + autonomie cat mai mare. Sunt curios daca se poate elimina cardanul montandu-se 2 motoare electrice cu posibilitate de decuplare a unuia pentru economie baterie etc. De asemenea, pretul probabil astronomic la care se poate ajunge pentru indeplinirea acestui proiect faraonic.. Va multumesc.

    1. Buna ziua,
      Va rugam sa trimiteti un mail catre adresa urmatoare, in care sa includeti si datele dvtr de contact ==> office@evromania.ro
      Cum a-ti spus, este vorba de un proiect mare asa ca e cel mai bine sa discutati la prima mana.
      Stima,
      Catalin M.

  7. Buna ziua,

    Puteti face conversia la o Skoda Octavia 1,9 Tdi din 2008.
    Conversia va schimba unele din functiile de confort ale masinii sau nu. Ma gandesc daca se paote pastra climatronic-ul la masina .
    Incalzirea si racirea in habitaclu se va putea utiliza la fel, folosind functiile de pe panoul de comanda de la climatronic, actionand doar 2 butoane .

    In plus se pot monta 2 baterii, ambele de 45kwh pentru a avea o autonomie mare.

    Cu stima ,
    Florin

    1. Buna ziua,
      Va rugam sa trimiteti un mail catre adresa urmatoare, in care sa includeti si datele dvtr de contact ==> office@evromania.ro
      Data fiind complexitatea proiectului si al raspunsului necesar cred ca e cel mai bine sa discutati la prima mana.
      Stima,
      Catalin M.

  8. Exista posibilitatea folosirii voucher-ului programul rabla pentru conversie?

    1. Din pacate nu, din cate stim noi, este valabil pentru masini de serie, nu pentru kit-uri, chiar daca sunt omologate.

  9. Salutari. Credeti ca ati putea vinde un kit pentru masina electrica undeva in jurul sumei de 5000-8000 de Euro? Ma intereseaza pentru o Toyota Aygo (masina mica) sau un Logan, masina proprie. Ideal o autonomie de 100 de Km, dar si peste 50 de Km este ok. Multumesc!

    1. Buna ziua,
      Din pacate nu. Kit-ul nostru contine si omologarea RAR.
      Cat priveste un kit SH si un pachet de baterii la fel nu ne putem pronunta, este o piata diferita.
      Stima

  10. Poate imi explicati cum e cu eficienta si economia…
    Economisesc 1.000 euro la 10.000 km pe care poate ii fac intr-un an.
    Avand in vedere ca kit-ul costa 16.000+TVA, adica vreo 20.000 euro la final, inseamna ca imi scot investitia in minim 20 ani.
    Care ar fi avantajul kitului din moment ce o masina electrica noua, Volkswagen e-Up costa 26.500 euro nou-nout? Ca sa nu mai vorbesc de Renault care sunt mai ieftine.
    Nici daca includeti in kit si un Logan nu mi se pare rentabil.

    1. Buna ziua,
      Daca comparati eficienta pentru 10000 de KM poate nu este avantajos, insa cand avem soferi care fac 10000 in marsarier nu cred ca mai este cazul.
      Alegeti sa comparati produsele noastre cu vehicule inferioare ca gama/kilometraj sau tonaj, totusi nu mergeti si spre Tesla, de ce ?
      Kit-urile noastre misca un Logan, care este o masina mare, cu un gabarit mare, care poate transporta greutati mari, nu doar o poseta pe bancheta si de preferat fara portbagaj.
      De asemenea, kitul ofera si o autonomie foarte mare, si va oferi o autonomie din ce in ce mai mare.
      Fiecare vehicul ofera plus-uri si minusuri, ale noastre sunt expuse, pentru concurenta puteti sa va convingeti si singuri de performantele lor. Noi nu incercam sa pacalim pe nimeni, clientii nostrii sunt cei care garanteaza ceea ce spunem noi.
      Comparati performantele iar apoi putem dezbate ideile.

  11. Buna ziua,as dori sa aflu cat costa modificarea pe electric cu tot ce inseamna omologare,mana de lucru,piese…(la gata)

  12. Ideea e foarte buna , insa problema mare o reprezinta costul produsului + manopera. Se apropie foarte mult de o masina full electrica noua, ceea ce face ca aceasta conversie sa nu prea merite. Din cate am inteles placa alectronica care controleaza totul costa cel mai mult. Eu unul am o Octavia 1 din 2002 si as face conversia la electric, as schimba toate articulatiile si amortizoarele sa fie masina ca noua, insa pentru ce atata bataie de cap? cand mai poti strange ceva banuti si sa iti iei o masina noua electrica. Nu contest pretul produsului, desi cu toti stim ca e supraevaluat ca toate produsele de altfel insa totusi 20,000 euro e prea mult. Si 10,000 ar fi mult. Dar poate cu trecerea timpului si cu ceva directive europene se vor mai ieftinii.

    1. Buna ziua,
      Avand in vedere ca vorbim despre un kit care ofera o autonomie mare, care ofera aceleasi conditii constructive ale masinii, pretul este unul foarte bun, poate nu pentru Romania, insa un vehicul electric de obicei are o dimensiune redusa a spatului “locativ” , un portbagaj mic sau inexistent, autonomie redusa, aer conditionat?.
      Kitul montat pe Logan asa cum este prezentat ofera aceleasi caracteristici de confort, siguranta, etc … cand incepeti sa adaugati pe lista vehiculului toate optionalele care la inceput nu par deloc importante atunci incepeti sa “simtiti” la buzunar diferenta.
      Cand vorbim despre o masina electrica ar fi bine sa ne gandim ca autonomia de 100km din pct A in pct B se poate face in conditii bune sau in lipsa lor, deoarece tindem sa uitam.

  13. 1. Dacă am motor pe motorină aparența e că ar fi bună o conversie pe tracțiune electrică. Ok! Dar fac zilnic aproximativ 100km, nu mai mult. În cîți ani de zile îmi recuperez investiția din economia pe motorină, ulei, antigel?
    2. Statul îmi asigură 10000E sau cel mult 50% din valoarea unui auto electric nou. Dacia mea are 10 ani și cred c-o dau cu 2500E( se poate mai mult?). De ce aș face conversia?

    1. Buna ziua,
      Va dati seama ca nu vom incepe sa facem calcule privind economia care s-ar putea face comparand o masina aparte si orice kit de conversie, imaginati-va ca noi ne putem imagina un motor pe motorina de Hummer sau de Tico, cat de relevante ar fi acestea?
      cel mai simplu este ca dvstr sa stiti care este costul pe care il aveti la 100km (incluzand toate consumabilel) si sa comparati cu consumul electric ~1-2 EURO/100km.

      Noi va putem ajuta cu un plan de conversie insa scopul nostru nu este acela de a gasi solutii de 1000 de euro pentru un vehicul electric, doar un pack de baterii costa mai mut, nu mai vorbim de un charger …
      Aceasta nisa de care ne ocupam, nu cauta sa inlocuiasca un vehicul de 10 ani cu o varianta mai ieftina, pentru ca este imposibil.
      Ceea ce oferim noi este o varianta de vehicul full electric mai performant sau la fel de performant ca un vehicul clasic insa nu la pretul unui vehicul electric de serie !?!… de altfel in oferta noastra facem conversii si la masini de epoca, etc…

      Sper ca am lamurit cat de cat problema.

      O zi excelenta va dorim

  14. Buna ziua,

    Smart-uri faceti? sper ca nu-mi dati acelasi reper cu logan-ul ca nu vreau s-o duc la drag race.

    1. Desigur. Puteti face o solicitare de pret in acest caz la adresa office@evromania.ro

      Totusi, reperul Logan este generic, acum depinde ce anume doriti sa obtineti prin conversia dorita.

      Va asteptam…

  15. Buna ziua,

    Am si eu niste intrebari legate de kit/conversie:

    1. Daca masina are instalatie de aer conditionat, se pastreaza instalatia sau se adapteaza in asa fel incat sa se pastreze toate dotarile/functiile masinii? Acest aspect este inclus in pretul kitului? In ce mod afecteaza autonomia?

    2. In ce mod se rezolva problema incalzirii habitaclului dupa conversie, cand sistemul de racire al motorului, care folosea si la incalzirea habitaclului, dispare? In ce mod afecteaza autonomia?

    3. Partea de conversie DC-DC realizeaza doar incarcarea bateriei originale a masinii sau poate face fata in acelasi timp si consumatorilor existenti (ex. sistemul de iluminare, sonorizarea, accesorii diverse)? Altfel spus: se incarca bateria si se lasa sa se descarce pana la un punct, consumatorii “tragand” curent din ea, sau se mentine tot timpul incarcata, ca si cu alternatorul?

    4. Am vazut ca la conversia pentru Logan 2, parametrii sistemului electric sunt afisati pe un sistem de navigatie cu Android. Cum se realizeaza afisarea parametrilor si a informatiilor (ex. autonomie estimata, curent folosit, mesaje de eroare sau de informare ) in cazul in care nu se poate folosi o navigatie de acest fel?

    Multumesc!

    1. Buna ziua,

      Multe intrebari bune. Totusi inainte de a extinde raspunsul am vrea sa stim daca adresa de e-mail este reala.
      Este mult de scris si nu stim daca raspunsul va ajunge undeva (time effectiveness) …

  16. Marea problema a conversie este prețul. 16000 euro este enorm pt logan, poate doar dacă zboară și decolează sau aterizează în plan vertical. Mai lăsați din preț, nu va caliciti asa mult. Înțeleg niște profituri, dar la volum mai mare. Ma rog…. bafta.

    1. Buna ziua,
      Ati fi uimit, insa nu este vorba de calicie aici, nici pe departe. Pretul poate parea mare pentru Romania, de aceea mare parte din clienti sunt din exterior, daca am avea preturile mari nu am avea clienti din Japonia sau SUA, ar cumpara de la ei.
      Oferim si posibilitatea de a va creea singuri masina oferind doar kit-ul fara montaj, omologare etc, apoi, dupa ce trageti linie cand terminati o sa vedeti cat ati “economisit”.
      Kit-uri dar si ale informatii gasiti in magazinul online http://www.evshop.eu
      Stima

  17. Performante slabe ,
    Preț puțin spus exagerat !!!!!
    Prosteală !!!!!!!

    1. Suntem curiosi cate masini sau ce echipament ati realizat dvstr pana acum? Orice parere avizata este utila, dar a comenta precum vulpea la struguri oricine poate…

Lasă un răspuns la Daniel Motoc Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *